Efektyvumo, žinių ar verslo kapitalo: ką daro verslo savininkas sėkmingai
Jie pasakyti tiems, kurie negali mokyti. Puikus pavyzdys, tai yra su daugeliu kolegijos dėstytojai, kurie yra nepavyko ne verslo, bet sėkmingai žinoti daugiau apie verslo tema nei beveik niekam kitam. Verslo realybė yra, žinant viską apie kažką negarantuoja, jums bus užsidirbti pinigų iš jo, arba net πansas. Ji tikrai padeda, tačiau yra daug kitų turto, kad verslo savininkai sėkmingai. Pvz., turintys verslo kapitalo ar Paprasθiau tariant, daug hostingas pinigų, yra masyvi kojų iki verslo pasaulyje. Daug sėkmingų verslo savininkų, kurie turėjo naudos, pradedant nuo daug pinigų yra tikrai ne todėl, kad pažangios, jie tikriausiai bus pirmą ją priimti. Kitos nepakankamai įvertinti remiantis į verslo yra efektyvumą. Ji doen’t tikrai reikšmės, jei yra gerai kažką, jei nėra gerai vykdant jį gyvybinga būdu
Puikus pavyzdys, kaip verslo efektyvumo ir verslo kapitalo yra labai naudingi įmonei yra Burger King. Burger King tapo milijardų dolerių verslo siūlant madingas atmosferą arba žinoti daugiau apie padaryti gerą mėsainiai nei dauguma diners. Jie tai padarė, naudojant tūkstančiai žmonių, kurie pirko juos į savo besinaudojančio franšize, vientisumą galimybės kapitalo, ir taip pat inžinerijos taip bidonas iš mėsainiai ir bulvytės, kad nykštukė bet kokiu būdu, jūsų motina, naudojamas. Efektyvumo ir verslo kapitalo be abejo turi daugiau daryti su sėkmės, Burger King ir dauguma kitų sėkmingų įmonių verslo nei žinių produkto.
Tai nėra degraduoja privalumus, kad puikus produktą ar paslaugą, tačiau baidariu nuoma būtina suprasti vartotojų psichologija pragmatiškas pobūdį. Vidutinis Vokietijos vartotojų labiau praleidžia automobilio nei JAV, tai nėra, kad jie turi daug daugiau pinigų, tai yra tiesiog savo prerogatyva daugiau mokėti už aukštesnės kokybės. Tai yra priežastis, “Toyota” ir Ford parduoti daugiau automobilių Amerikoje kaip BMW. Jei jūsų klientų bazės nemano, mokėjimo, tada tiekti geriausiai geriausias pasirinkimas prastos verslo.
Jei jums gali būti viršų 1 % savo pramonės, greitas svorio metimas kai kalbama apie žinių apie jūsų produkto ar paslaugos, top 1 % prieigą prie verslo kapitalo ir taip pat top 1 % efektyvumą, tai labai tikėtina, jums pavyks kaip vienas iš geriausių savo pramonėje. Žinant, daugiau, daugiau pinigų ir geriau vykdyti savo idėjas yra paprasta formulė, sėkmingai ne beveik nieko šiame pasaulyje. Būdas būti sėkmingai jūsų siekiams yra objektyvios pakankamai ir realizuoti savo trūkumų ir būti pasirengęs visada pagerinti sau. Yra geriausia nėra būtinas, tačiau atsižvelgdama bus visada tapti geriau yra.