Interviu su david herlihy, autoriumi "dviračio – istorija"

parašė , 2012-12-18 14:51

David Herlihy knyga, Dviračiai: Istorija, buvo pirmas ir tiktai rezervuoti ant dviračių, kurie padarė ją į žinomiausią parodymo poziciją mano vietiniame Barnes ir Kilnus. Publikuotas 2004, tai buvo stulbinantis pasisekimas, atnešant istoriją dviračių į dešimtis tūkstančių žmonių keliomis skirtingomis kalbomis. Knyga yra turtinga ir spalvinga, ir jos fotografijose ir jos žodžiuose.

Aš pasitikau David tuo metu, kai aš buvau kolegijoje 1980-aisiais. Jis darė truputį papildomų grynųjų pinigų, pirkdamas gražų, truputį panaudojo kelių dviračius Italijoje (DeRosas, Cinellis, Tommasinis ir panašiai) ir paskui parduodamas juos nepaprastai įperkamomis kainomis dviratininkams JAV. Tai leido jam pataikauti jo meilei kelionės, žaidimo su nuostabiais dviračiais, ir atnešti džiaugsmą žmonėms iš abiejų pusių Atlanto. Atvykite, kad galvotumėte apie tai, jo knygos apie važiavimą Dviračiai daro beveik tuos pačius daiktus…

Visa tai labai malonu, kaip buvo visas dėmesys, kurį tai gavo paspaudime, apimant apžvalgas į prestižines publikacijas kaip Ekonomistas ir Knygų New York Times Apžvalgą (aš turiu pasitikėti savo blizgančiu publicistu, Brenda King, projektavimui didžioji dalis to). Didžioji dalis buvo ganėtinai palanki ir lengva į santrauką (keli mažiau pasitenkino, bet aš sugebėjau užbaigti juos gana skubiai).

Ir, taip, aš mėgau savo penkiolika garbės minučių. Tai buvo didelis smagus turizmas ir mano knygos perkėlimas, net jei aš turėjau apimti savo savas išlaidas daugiausia. Aš mėgau duoti skaidrės paskaitas ir pasirašyti knygas, ir pasitikti važiuojančius Dviračiai visų rūšių entuziastus. Vienas iš mano labiausiai atmintinų momentų buvo dviračio renginyje Edison, Niu Džersis, kur aš turėjau stalą. Po to, kai vienas vaikinas patvirtino, kad aš buvau iš tikrųjų autorius, jis rūšis prarastų tai. Jis paėmė savo paveikslą su manimi naudojantis jo nešiojamąjį telefoną. Aš jaučiausi kaip roko žvaigždė.

Grįždamas į tikrovę truputį, aš negaliu pasakyti, kad knyga radikaliai nepakeitė mano gyvenimą ar gyvenseną, bent jau dar. Bet tai buvo labai teigiama patirtis, ir aš manau, kad tai atidarė naujas artistiškas galimybes.

Starteriams, tai buvo didelis palengvėjimas ir pasitenkinimas, kad pagaliau pasuktų dešimtmetį plius tyrinėjimo kažko betonas, kuris galėjo duoti man kažkokį pripažinimą ir iš tikrųjų sukurti mažas pajamas, kad laikytų poroje kūną ir sielą (kad neminėtų, kad padėtų užmokėti už visą tai tyrinėjimą, kuris apėmė daugialypes keliones į Europą. Ne tai, kad aš prašau simpatijos, prieštarauti jums!) Ir aš turiu pasakyti, mano gynyboje, taip didžioji dalis mano geriausios medžiagos pasirodė iki mano apklausos galo. Jei aš publikavau knygą net keliais metais anksčiau, tai tiesiog nebus kaip spalvingas ar kaip turtingas.

Ne tiktai aš sugebėjau turėti daug įdomių atradimų, aš taip pat pasiekiau, kad išvėdinčiau tam tikrus giliai laikytus įsitikinimus. Aš manau, kad yra daug klaidingų pažiūrų ten apie dviračio istoriją, ypač dėl išradimo ir ankstyvo išsivystymo. Spyriu stumtas į priekį Draisine 1817, ypač, nebuvo dviratis kaip toks ir, kadangi tai pasirodė, tai nevadovavo tiesiogiai į originalius 1860-ųjų vyriški kostiumai (nors tai buvo be abejonės pirminis įkvėpimas). Aš taip pat nusprendžiau, kad Škotijos prioriteto pretenzijos kilti per bumą pabaigos 19-ojo šimtmečio yra abejotinos geriausiai. Ir, žinoma, didelis įnašas Pierre Lallement, originalaus dviračio patento savininko, buvo ilgai nustelbtas Michaux vardo, kuris panašiai apdengė vaidmenį Oliviers, ištikimų pramoninių pionierių.

Rašyti komentarą

Ieškote paskolos internetu geriausiomis sąlygomis? Pirmas greitas kreditas nuo šiol prieinamas nuo 18 metų ir be jokių papildomų mokesčių. Pigios paskolos prieinamos visiems mūsų svetainės lankytojams.